• BIST 14803.83
  • Altın 6281.11
  • Dolar 46.4565
  • Euro 53.26
  • Lefkoşa 34 °C
  • Girne 30 °C
  • Mağusa 34 °C
  • İskele 34 °C
  • Güzelyurt 31 °C
  • Lefke 34 °C

“Yitip Giden Kültürel Miras Sempozyumu”nun ikinci atölyesi yapıldı

Milli Arşiv ve Araştırma Dairesi, Kültürel Mirası Koruma ve Araştırma Derneği (KÜMAD) ve Alashia Terracotta Sanat Topluluğu tarafından 22-23 Şubat’ta düzenlenecek “Yitip Giden Kültürel Miras Sempozyumu” kapsamında ikinci atölye çalışması yapıldı.
“Yitip Giden Kültürel Miras Sempozyumu”nun ikinci atölyesi yapıldı

Milli Arşiv ve Araştırma Dairesi, Kültürel Mirası Koruma ve Araştırma Derneği (KÜMAD) ve Alashia Terracotta Sanat Topluluğu tarafından 22-23 Şubat’ta düzenlenecek “Yitip Giden Kültürel Miras Sempozyumu” kapsamında ikinci atölye çalışması yapıldı.

İkinci atölyeye, Kemal Behçet Caymaz, Birgül Feyzioğlu, Fahimeh Heydari ve Ayhatun Ateşin katıldı.

Alashia Terracotta Sanat Topluluğu’nun açıklamasına göre atölye çalışmalarında, kültürel mirası koruma algısını güçlendirmek, tahrip edilen ve yok olup gitmekte olan kültürel mirasa dikkat çekmek hedefleniyor.

Kültürel mirası koruma algısını güçlendirme, tahrip edilen, yok olan kültürel mirasa dikkat çekmeyi amaçlayan sempozyum, Perşembe günü Acapulco Hotel’de saat 10.00’da başlayacak ve iki gün boyunca, 36 bildiri sunulacak.

  • Yorumlar 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Ada Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.