• BIST 14729.65
  • Altın 6253.52
  • Dolar 46.4551
  • Euro 53.1132
  • Lefkoşa 26 °C
  • Girne 26 °C
  • Mağusa 27 °C
  • İskele 27 °C
  • Güzelyurt 23 °C
  • Lefke 25 °C

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi

Polis Örgütü’nde uzun yıllar görev yaptıktan sonra emekliye ayrılan personel ile meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensuplarına, Polis Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen törenle plaketleri takdim edildi.
Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi

Polis Örgütü’nde uzun yıllar görev yaptıktan sonra emekliye ayrılan personel ile meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensuplarına, Polis Genel Müdürlüğü’nde düzenlenen törenle plaketleri takdim edildi.

Polis Basın Subaylığı’ndan yapılan açıklamaya göre törene, Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, Polis Genel Müdür I. Yardımcısı Gökay Karagil, ilçe ve PGM bölüm müdürleri, Emekli Polisler Derneği Başkanı Birol Atasü ile emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensupları aileleriyle birlikte katıldı.

Törende konuşan Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, emekliye ayrılan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan meslektaşlarıyla bir arada olmaktan onur ve gurur duyduğunu belirtti.

Polisliğin sadece bir meslek değil, aynı zamanda bir yaşam biçimi olduğunu ifade eden Adalıer, emekliye ayrılan personelin de her zaman Polis Örgütü’nün ayrılmaz bir parçası olarak kalacağını vurguladı.

Adalıer, Polis Teşkilatı’na verdikleri özverili hizmetlerden dolayı emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan tüm polis mensupları ile ailelerine teşekkür ederek, kendilerine sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir yaşam diledi.

  • Yorumlar 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Ada Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.