• BIST 1.397,210
  • Altın 490,09
  • Dolar 8,6100
  • Euro 10,0950
  • Lefkoşa 32 °C
  • Girne 32 °C
  • Mağusa 33 °C
  • İskele 33 °C
  • Güzelyurt 31 °C
  • Lefke 32 °C

Aşı sonrası ciddi Tromboz geçiren 39 yaşındaki kadın öldü

Güney Kıbrıs’ta AstraZeneca aşısı olduktan günler sonra ciddi şekilde tromboz geçiren ve yoğun bakımda tedaviye alınan 39 yaşındaki İngiliz kadının öldüğü açıklandı.
Aşı sonrası ciddi Tromboz geçiren 39 yaşındaki kadın öldü

Güney Kıbrıs’ta AstraZeneca aşısı olduktan günler sonra ciddi şekilde tromboz geçiren ve yoğun bakımda tedaviye alınan 39 yaşındaki İngiliz kadının öldüğü açıklandı.

Rum haber kaynakları, Devlet Sağlık Hizmetleri Basın Sözcüsü Harilaos Harilaou’nun açıklamasına dayanarak, Baf’ta 6 Mayıs’ta aşı olan ve yaklaşık on gün sonra tromboz geçiren İngiliz kadının Lefkoşa Rum Genel Hastanesi’nde öldüğünü duyurdu.

Habere göre İngiliz kadın ilk önce Baf Hastanesi’nde, durumunun ciddiyeti nedeniyle de daha sonra Lefkoşa Rum Genel Hastanesi’ne kaldırıldı.

Haberde, Farmakoloji Hizmetleri Dairesi’nin, 39 yaşındaki İngiliz kadının, aşılamaya bağlı tromboz geçirip geçirmediğini de araştırdığını ayrıca verilerin Avrupa İlaç Ajansı’na da gönderildiği anımsatıldı.

Devlet Sağlık Hizmetleri Basın Sözcüsü Harilaos Harilaou yaptığı açıklamada, İngiliz kadının ölümünün aşılamayla ilgili olup olmadığının da Avrupa İlaç Ajansı’nın bulguları sonrasında yanıt bulacağını ifade etti.

  • Yorumlar 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Ada Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Tel : 0548 890 46 15