• BIST 14798.88
  • Altın 6279.29
  • Dolar 46.4568
  • Euro 53.2759
  • Lefkoşa 37 °C
  • Girne 31 °C
  • Mağusa 35 °C
  • İskele 35 °C
  • Güzelyurt 34 °C
  • Lefke 37 °C

Yolda bulduğu silahı temizlerken kendini vurdu

Bursa'nın merkez Osmangazi ilçesinde yolda bulduğu silahı temizlerken yanlışlıkla kendini vuran kişi yaralandı. Polis ekipleri olayla ilgili soruşturma başlattı.
Yolda bulduğu silahı temizlerken kendini vurdu

Osmangazi ilçesinde, 36 yaşındaki Onur D. Fatih Mahallesi 2. Beyaz Sokak'ta çöplerin arasında yolda bulduğu silahı temizlerken kendisini bacağından vurdu.

İhbar üzerine bölgeye 112 Acil Servis ve polis ekipleri sevk edildi. Sağlık ekiplerinin müdahalesinin ardından Onur D, Çekirge Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı.

Görgü tanığı Serkan Tekdemir, polislere hurdacı olduğunu ve çöpleri karıştırırken söz konusu kişinin tabancayla kendisini vurduğunu gördüğünü söyledi.

Olay yerinde yapılan incelemede tabancayı bulan polis ekiplerinin soruşturması sürüyor.

TRT

  • Yorumlar 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Ada Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.