• BIST 14757.82
  • Altın 6251.97
  • Dolar 46.4616
  • Euro 53.1603
  • Lefkoşa 37 °C
  • Girne 31 °C
  • Mağusa 35 °C
  • İskele 35 °C
  • Güzelyurt 34 °C
  • Lefke 37 °C

Sinop'ta aynı aileden 4 kişi mantardan zehirlendi

Sinop'un Boyabat ilçesinde yedikleri mantardan zehirlenen aynı aileden 4 kişi hastaneye kaldırıldı.
Sinop'ta aynı aileden 4 kişi mantardan zehirlendi

Boyabat ilçesi Keseköy yaylasına İstanbul'dan tatil için gelen aynı aileden Miyaser E., Mürvet B., Miyaser K. ve Çiğdem D. ormandan topladıkları mantarı yedikten sonra rahatsızlandı.

Aile zehirlendikleri şüphesiyle sağlık ekiplerini arayarak yardım istedi. Boyabat ilçesinden Keseköy Yaylası'na gelen sağlık ekipleri, ilk müdahalede bulunduğu hastaları Boyabat 75. Yıl Devlet Hastanesi'ne götürdü.

Hastane yetkililerinden edinilen bilgiye göre kadınların mantardan zehirlendiği ve tedavilerinin sürdüğü öğrenildi.

Boyabat İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri hastaneye giderek tedavi altındaki kadınların bilgisine başvurdu.

TRT

  • Yorumlar 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Ada Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.