• BIST 14493.09
  • Altın 6449.18
  • Dolar 46.2028
  • Euro 53.8237
  • Lefkoşa 22 °C
  • Girne 23 °C
  • Mağusa 24 °C
  • İskele 24 °C
  • Güzelyurt 20 °C
  • Lefke 22 °C

Otoyolda alev alan otomobil küle döndü

Bursa'nın Orhangazi ilçesinde seyir halindeyken alev alan otomobil kullanılamaz hale geldi.
Otoyolda alev alan otomobil küle döndü

İstanbul-İzmir Otoyolu'nun Orhangazi Tüneli yakınında Bursa yönüne seyreden S.Ü. idaresindeki otomobilin motor bölümünden dumanlar yükselmeye başladı.

Yangını fark eden sürücü, aracı emniyet şeridine çekti. Otomobildeki 3'ü çocuk 5 kişinin inmesinin ardından büyüyen alevlere, yoldan geçen sürücüler yangın tüpleriyle müdahalede bulundu.

Durumun bildirilmesi üzerine bölgeye itfaiye ve jandarma ekipleri sevk edildi.

İtfaiye ekipleri kısa sürede alevleri kontrol altına alarak soğutma çalışması yaptı.

Aracın kullanılamaz hale gelmesine yol açan yangının çıkış sebebi araştırılıyor.

Otoyolda alev alan otomobil küle döndü

Otoyolda alev alan otomobil küle döndü

Otoyolda alev alan otomobil küle döndü

TRT

  • Yorumlar 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Ada Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.