• BIST 14360.22
  • Altın 5990.53
  • Dolar 46.5034
  • Euro 52.8153
  • Lefkoşa 34 °C
  • Girne 30 °C
  • Mağusa 28 °C
  • İskele 28 °C
  • Güzelyurt 31 °C
  • Lefke 34 °C

Ordu'da iki doktor hakaret içerikli paylaşımları nedeniyle açığa alındı

Ordu'da sosyal medyadaki paylaşımları nedeniyle açığa alınan iki doktor hakkında idari soruşturma başlatıldı.
Ordu'da iki doktor hakaret içerikli paylaşımları nedeniyle açığa alındı

Gürgentepe Devlet Hastanesinde görevli pratisyen hekim U.G, sosyal medya hesabından ilçe halkına yönelik hakaret içerikli paylaşımda bulundu.

Gölköy Devlet Hastanesinde görev yapan pratisyen hekim S.Ö. de bu paylaşımın altına hakaret niteliğinde yorum yaptı.

Sağlık Bakanlığı'ndan müfettiş talep edildi

İl Sağlık Müdürlüğünün paylaşımlardan haberdar olması üzerine iki doktor hakkında Ordu Valiliği'ne yazı gönderildi.

Valilik kararı ile açığa alınan doktorlar hakkında idari soruşturma başlatıldı.

Sağlık Bakanlığı'ndan da müfettiş talep edildiği öğrenildi.

TRT

  • Yorumlar 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Ada Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.