• BIST 14729.65
  • Altın 6249.26
  • Dolar 46.4532
  • Euro 53.1276
  • Lefkoşa 33 °C
  • Girne 30 °C
  • Mağusa 33 °C
  • İskele 33 °C
  • Güzelyurt 31 °C
  • Lefke 33 °C

Kuzey Koreli hackerlar, bir milyar dolarlık kripto çaldı

Interesting Engineering tarafından hazırlanan bir rapora göre, Kuzey Koreli bilgisayar korsanları DeFi protokollerinden yaklaşık bir milyar dolar değerinde kripto çaldı.
Kuzey Koreli hackerlar, bir milyar dolarlık kripto çaldı

DeFi protokolleri, geleneksel finans sektöründeki sorunları çözmek için oluşturulmuş özel otonom bilgisayar programlarından oluşan merkezi olmayan finans (DeFi) protokolleri olarak tanımlanıyor.

Protokoller arasında bitcoin ticaretini mümkün kılacak, ürün ve hizmetlerin kripto para biriminde ödenmesini kolaylaştıracaktı.

TradingPlatform.com tarafından yayınlanan 2022 verilerine göre, Kuzey Kore yalnızca 2022'de yaklaşık 1 milyar değerinde kripto para biriminin bu protokoller üzerinden çalınmasından sorumlu.

Bazı hırsızlıkların Lazarus Group gibi oldukça yetkin bilgisayar korsanları tarafından gerçekleştirildiği ortaya koyuldu.

TradingPlatform.com'dan analist Edith Reads'e göre DeFi platformlarına çok sayıda saldırı gerçekleşti. Saldırılar ustalıkla planlandı ve yürütüldü.

TRT

  • Yorumlar 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Ada Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.