• BIST 14421.15
  • Altın 6382.21
  • Dolar 46.4365
  • Euro 53.4489
  • Lefkoşa 23 °C
  • Girne 24 °C
  • Mağusa 23 °C
  • İskele 23 °C
  • Güzelyurt 22 °C
  • Lefke 23 °C

Kenenin ısırdığı polis hastanede hayatını kaybetti

Adana’da kene ısırması nedeniyle hastanede tedavi gören polis memuru yaşamını yitirdi.
Kenenin ısırdığı polis hastanede hayatını kaybetti

İl Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube Müdürlüğünde görevli polis memuru Mesut Sayar'ı, aile ziyareti için gittiği Tufanbeyli ilçesinde kene ısırdı. Yakınları tarafından ilk müdahalesi yapılan Sayar, Adana'da özel bir hastaneye kaldırıldı.

Burada tedavi altına alınan Sayar, yapılan müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.

Sayar’ın cenazesi, yakınlarına teslim edilmek üzere, Adana Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.

TRT

  • Yorumlar 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Ada Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.