• BIST 14734.5
  • Altın 6237.58
  • Dolar 46.4531
  • Euro 53.2222
  • Lefkoşa 22 °C
  • Girne 23 °C
  • Mağusa 23 °C
  • İskele 23 °C
  • Güzelyurt 20 °C
  • Lefke 22 °C

Keçiler otomobilin üzerine çıkarak yaprak yedi

Elazığ'da dışarıda otlayan keçiler, bir otomobilin üzerine çıkarak ağaç yapaklarını yedi.
Keçiler otomobilin üzerine çıkarak yaprak yedi

Akçakiraz Beldesi'nde otlatılmak üzere dışarı salınan keçiler, bir süre otlandıktan ağaçlardaki yapraklara göz dikti.

Keçiler, park halindeki otomobilin üzerine çıkarak yaprakları yemeye başladı.

O anlar ise bir vatandaş tarafından cep telefonu kamerası ile kayda alındı.

TRT

  • Yorumlar 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Ada Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.