• BIST 14539.61
  • Altın 6122.93
  • Dolar 46.4847
  • Euro 52.8837
  • Lefkoşa 23 °C
  • Girne 25 °C
  • Mağusa 25 °C
  • İskele 25 °C
  • Güzelyurt 23 °C
  • Lefke 23 °C

"Kask almaya gidiyordum" bahanesi cezadan kurtaramadı

Bursa'nın İnegöl ilçesinde Emniyet Müdürlüğü trafik ekiplerince yapılan kask uygulamasında durdurulan motosiklet sürücüsü, kask almaya gittiğini söylese de cezadan kurtulamadı.
"Kask almaya gidiyordum" bahanesi cezadan kurtaramadı

İnegöl Emniyet Müdürlüğü trafik ekipleri Cuma Mahallesi Hastane Caddesi üzerinde motosiklet sürücülerine yönelik uygulama yaptı.

Uygulamada ekipler, 16 AUG plakalı motosikleti durdurdu.

Oktay Cabbar U. (23), "Gerçekten kask almaya gidiyordum" dedi. Genç sürücünün bahanesi cezadan kurtaramadı. Sürücüye kask kullanmamaktan 196 TL cezai işlem uygulandı.

TRT

  • Yorumlar 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Ada Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.