• BIST 14729.65
  • Altın 6256.81
  • Dolar 46.4553
  • Euro 53.0914
  • Lefkoşa 26 °C
  • Girne 26 °C
  • Mağusa 27 °C
  • İskele 27 °C
  • Güzelyurt 23 °C
  • Lefke 25 °C

Ermenistan askerleri Azerbaycan mevzilerine ateş açtı

Azerbaycan Savunma Bakanlığı, Ermenistan askerlerinin Azerbaycan'ın Kelbecer ve Laçın yönündeki mevzilerine ateş açtığını duyurdu.
Ermenistan askerleri Azerbaycan mevzilerine ateş açtı

Ermenistan bir kez daha ateşkesi ihlal etti.

Azerbaycan Savunma Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, Ermenistan askerleri Azerbaycan mevzilerine ateş açtı.

Açıklamada şu ifadeler yer aldı:

"6 Eylül günü 19:50-01:20 arası, Ermeni silahlı kuvvetlerine ait birlikler, Basargeçer'e bağlı Yukarı Shorja ve Noravan yerleşimleri yönlerinde bulunan mevzilerden, ordumuza bağlı Kelbecer ilçesi ve Laçın ilçesine bağlı Ahmedli yerleşim birimlerine ait mevzilere aralıklı olarak çeşitli kalibre ateşli silahlarla ateş açıldı."

Öte yandan Azerbaycan ordusunun misilleme ateşi açtığı açıklamaya eklendi.

TRT

  • Yorumlar 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Ada Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.