• BIST 14561.05
  • Altın 6167.7
  • Dolar 46.4781
  • Euro 53.0545
  • Lefkoşa 34 °C
  • Girne 28 °C
  • Mağusa 34 °C
  • İskele 34 °C
  • Güzelyurt 34 °C
  • Lefke 34 °C

Bakan Koca: Beyaz Reform doktorların devlet kurumuna geçme talebini artırdı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Sağlıkta Beyaz Reform'un doktorların devlet kurumlarına geçme talebini artırdığını açıkladı.
Bakan Koca: Beyaz Reform doktorların devlet kurumuna geçme talebini artırdı

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, Sağlıkta Beyaz Reform düzenlemesiyle ilgili sosyal medya hesabından açıklama yaptı.

Koca paylaşımında şu ifadeleri kullandı:

"Sağlıkta Beyaz Reform'un uygulamaya konması ve çalışma şartlarında fark oluşturacak düzenleme ve değişimin belli olması, doktorlarımızın devlet kurumlarına geçme talebini artırdı. Yılın 3. dönemi yeniden atama kurası için 5 binin üzerinde başvuru var. Yakında tekrar birlikteyiz." 

TRT

  • Yorumlar 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
SPOR
Tüm Hakları Saklıdır © 2013 Ada Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.