Töre, Bahar-Ulaş Hüsam çifti anısına gerçekleşen etkinliğe katıldı

Cumhuriyet Meclisi Başkanı Zorlu Töre, 6 Şubat depreminde hayatını kaybeden Bahar-Ulaş Hüsam çifti anısına Soli İnner Whele tarafından Yeşilırmak köyünde restore edilen çeşmenin açılışına katıldı.

Cumhuriyet Meclisi Başkanı Zorlu Töre, 6 Şubat depreminde hayatını kaybeden Bahar-Ulaş Hüsam çifti anısına Soli İnner Whele tarafından Yeşilırmak köyünde restore edilen çeşmenin açılışına katıldı.

Meclis Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, Töre, yaptığı konuşmada, yaşanan acının hiçbir zaman unutulmayacağına değinerek, depremin herkesin üzerinde büyük yıkımlar bıraktığını söyledi.

Depremin Anavatan Türkiye’de olduğu gibi ülkede de silinmeyecek izler bıraktığını ifade eden Töre, dayanışma ruhuyla acıların sarılacağını kaydetti.

Esas zorluğu ve acıyı yakınlarını kaybedenlerin yaşadığına vurgu yapan Başkan Töre, hayatını kaybedenlerin anılarını her daim yaşatacaklarını belirtti.

Açılış sonrasında çift adına “sevda çiçeği” isimli çiçeğin ekimi gerçekleşti.

Kıbrıs Haberleri

DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu
‘Dünya Yoga Günü’ kapsamında Girne’de etkinlik gerçekleştirildi