Tatlısu’da çöplerden toplanan cam atıklardan otobüs durağı yapıldı








Daha sürdürülebilir bir çevre için atıkların dönüştürülerek yeniden kullanılması ve doğaya verilen zararın en aza indirilmesi son derece önemli…

Bu çerçevede Sıfır Atık Projesi’nin başarılı bir şekilde yürütüldüğü Tatlısu’da çöplerden toplanan cam atıklardan otobüs durağı yapıldı.

Sıfır maliyetle atıklardan yapılan durak hakkında ’ye bilgi veren Tatlısu Belediye Başkanı Hayri Orçan, cam atıkların geri dönüştürülmesiyle birlikte 120 ton kumun dağlardan alınmasının engellendiğini söyledi.

Yeşil atıkların gübreye, plastik atıkların da geri dönüştürülerek çöp poşeti ve damlama sulama borularına dönüştürüldüğünü aktaran Orçan, otobüs durağı hakkında da bilgi verdi.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu