Tatar: Seçim demokratik bir olgunluk içinde geçti, sonuçların hayırlı olmasını dilerim

Cumhurbaşkanı Ersin Tatar ve eşi Sibel Tatar, Şehit Tuncer İlkokulu’nda oyunu kullandı. Tatar, oyunu kullandıktan sonra yaptığı açıklamada oy kullanmanın vatandaşlık görevi oluğuna vurgu yaptı.

Cumhurbaşkanı Ersin Tatar ve eşi Sibel Tatar, Şehit Tuncer İlkokulu’nda oyunu kullandı.

Tatar, oyunu kullandıktan sonra yaptığı açıklamada oy kullanmanın vatandaşlık görevi oluğuna vurgu yaptı. Tatar, “Demokratik bir olgunluk içinde geçen seçim süresi boyunca katkı koyan herkese ve adaylara teşekkür ederim” dedi, seçimin hayırlı olmasını temenni etti.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu