Tatar, Bakanlar Kurulu toplantısından ayrıldı

Cumhurbaşkanı Ersin Tatar, Bakanlar Kurulu toplantısından ayrıldı. Toplantı, Başbakan Ünal Üstel başkanlığında devam ediyor. 2 saate yakın süre toplantıda kalan Tatar,  toplantı çıkışında basına açıklama yaparak, değerlendirdikleri konuları  aktardı.

Cumhurbaşkanı Ersin Tatar, Bakanlar Kurulu toplantısından ayrıldı. Toplantı, Başbakan Ünal Üstel başkanlığında devam ediyor.

2 saate yakın süre toplantıda kalan Tatar,  toplantı çıkışında basına açıklama yaparak, değerlendirdikleri konuları  aktardı.

Ersin Tatar, KKTC‘ye kabloyla elektrik getirilmesi, sosyal konut projeleri, Türkiye Cumhuriyeti ile KKTC arasında sağlık alanındaki yapılan iş birliği, imzalanacak 2023  Mali Yılı ve Ekonomik İş Birliği Protokolü, bütçe ve Kıbrıs konusu gibi çeşitli konuları değerlendiklerini kaydetti.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu