Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Oğuz, hayvan yetiştiricileriyle görüştü

Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Dursun Oğuz, Hayvan Yetiştiricileri ve Birliği Başkanı Mustafa Naimoğlu ve beraberindeki heyeti kabul etti. Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamaya göre, bakanlıkta yer alan toplantıya Müsteşar Emirali Deveci, Bakanlık Müdürü

Tarım ve Doğal Kaynaklar Bakanı Dursun Oğuz, Hayvan Yetiştiricileri ve Birliği Başkanı Mustafa Naimoğlu ve beraberindeki heyeti kabul etti.

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamaya göre, bakanlıkta yer alan toplantıya Müsteşar Emirali Deveci, Bakanlık Müdürü Mehmet Ercilasun, Hayvancılık Dairesi Müdürü Gönen Vurana ve SÜTEK Müdürü Mehmet Karadayı katıldı.

Toplantıda konuşan Birlik Başkanı Mustafa Naimoğulları, artan girdi maliyetleri ve hayvancılıkta yaşanan sorunları aktararak bakanlığın bir an önce bir çalışma yaparak sorunların giderilmesi yönünde adım atmasını talep etti.

Bakan Oğuz da, sorunların farkında olduklarını ve bakanlık olarak en fazla önemsenen üretim sektörlerinden biri olan hayvancılık için çalışma yürütüldüğünü söyledi.

Oğuz, sorunların kısa sürede çözümlenmesi adına çalışma yapılacağını ifade ederken, tarafların ilerleyen günlerde yeniden bir araya gelmesi için mutabakata varıldı.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu