Sıla Usar İncirli oyunu kullandıktan sonra basına açıklama yaptı

Cumhuriyetçi Türk Partisi (CTP) Lefkoşa Türk Belediyesi (LTB) Başkan adayı Sıla Usar İncirli, oyunu kullandıktan sonra basına açıklama yaptı. İncirli’nin açıklamasıyla ilgili olarak CTP’den yapılan yazılı açıklama aşağıdadır: ‘“Cumhuriyetçi Türk Par

Cumhuriyetçi Türk Partisi (CTP) Lefkoşa Türk Belediyesi (LTB) Başkan adayı Sıla Usar İncirli, oyunu kullandıktan sonra basına açıklama yaptı.

İncirli’nin açıklamasıyla ilgili olarak CTP’den yapılan yazılı açıklama aşağıdadır:

‘“Cumhuriyetçi Türk Partisi (CTP) Lefkoşa Türk Belediyesi (LTB) Başkan adayı Sıla Usar İncirli, oyunu kullandıktan sonra basına açıklama yaptı ve bugünün çok önemli bir gün olduğunun altını çizdi. Kıbrıs Türk halkının iradesinin bugün sandıklara yansıyacağının altını çizen Usar İncirli, tüm yurttaşlara sandığa gitme çağrısı yaptı ve ‘inanıyorum ki demokrasi kazanacak’ ifadelerini kullandı”.’

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu