Şentop KKTC’den ayrıldı

Türkiye Cumhurbaşkanı’nı temsilen Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 39. yılı kutlama etkinliklerine katılmak üzere adada bulunan Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Mustafa Şentop adadan ayrıldı.

Türkiye Cumhurbaşkanı’nı temsilen Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin kuruluşunun 39. yılı kutlama etkinliklerine katılmak üzere adada bulunan Türkiye Büyük Millet Meclisi Başkanı Mustafa Şentop adadan ayrıldı.

Cumhuriyet Meclisi’nden verilen bilgiye göre, Şentop’u Ercan Havalimanı’nda, Cumhuriyet Meclisi Başkanı Zorlu Töre, Meclis Başkan Yardımcısı Fazilet Özdenefe, Meclis İdari Amiri Yasemi Öztürk, Başkanlık Divanı üyesi Milletvekilleri Fırtına Karanfil, Hasan Küçük, Şifa Çolakoğlu, KKTC-Türkiye Parlamentolar Arası Dostluk Grubu Başkanı Milletvekili Resmiye Eroğlu Canaltay, KTBK Komutanı Tümgeneral Sezai Öztürk, GKK Komutanı Tümgeneral Zorlu Topaloğlu, Türkiye’nin Lefkoşa Büyükelçisi Ali Murat Başçeri ve diğer yetkililer uğurladı.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu