Sandıklar YSK’ya geliyor

KKTC’de bugün yapılan Milletvekilliği ve Yerel Kuruluş Organları Ara Seçimleri için oy kullanma süresinin 18.00’de dolmasının ve oy sayımına geçilmesinin ardından işlemleri tamamlanan sandıklar Lefkoşa’da Yüksek Seçim Kurulu’na getiriliyor.

KKTC’de bugün yapılan Milletvekilliği ve Yerel Kuruluş Organları Ara Seçimleri için oy kullanma süresinin 18.00’de dolmasının ve oy sayımına geçilmesinin ardından işlemleri tamamlanan sandıklar Lefkoşa’da Yüksek Seçim Kurulu’na getiriliyor.

Ülke genelindeki 713 sandığın kurulduğu seçimde, oy sayımı büyük oranda tamamlandı.

Sandık başkanları, YSK’nın bulunduğu Mahkemeler binası önünde uzun kuyruk oluşturdu.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu