“Şampiyon Melekler Takımı Anı Bisiklet Sürüşü” düzenlendi

Kıbrıs Türk Bisiklet Federasyonu “Şampiyon Melekler Takımı Anı Bisiklet Sürüşü” düzenledi. Bisiklet sürüşü, Lefkoşa Atatürk Kültür Merkezi önünde başladı. Bisiklet sürüşüne katılım yoğun oldu.

Kıbrıs Türk Bisiklet Federasyonu “Şampiyon Melekler Takımı Anı Bisiklet Sürüşü” düzenledi.

Bisiklet sürüşü, Lefkoşa Atatürk Kültür Merkezi önünde başladı.

Bisiklet sürüşüne katılım yoğun oldu..

Bisiklet sürüşüne katılan İskele ve Lefkoşa’dan ekipler ilk olarak Gazimağusa Namık Kemal Meydanı’nda toplandı.

Bisiklet sürüşünün şu sıralarda Gazimağusa Türk Maarif Koleji önünde tamamlanması bekleniyor.


Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu