Sağlık Bakanlığı, ülkeye gelen ilaçları duyurdu

Sağlık Bakanlığı, ilaçların peyderpey ülkeye gelmeye devam etmekte olduğunu duyurdu. Bakanlıktan yapılan açıklamada, “Sağlık Bakanlığı’nın talepleri doğrultusunda İlaç ve Eczacılık Dairesi’ne teşhis amaçlı kullanılan ilaçlar, kemik hastalıklar

Sağlık Bakanlığı, ilaçların peyderpey ülkeye gelmeye devam etmekte olduğunu duyurdu.

Bakanlıktan yapılan açıklamada, “Sağlık Bakanlığı’nın talepleri doğrultusunda İlaç ve Eczacılık Dairesi’ne teşhis amaçlı kullanılan ilaçlar, kemik hastalıklarının tedavisinde kullanılan ilaçlar, mineraller, sistemik mantar ilaçları, solunum sistemi ilaçları, sara hastalığı ilaçları, sistemik antiviral ilaçlar, kanama durduran ilaçlar, immünoglobülinler, sistemik kortizonlar, kan ve perfüzyon solüsyonları, peptik ülser ve reflü ilaçları, vitamin A ve D, Antibiyotikler, lokal anestezi ilaçları, antidotlar, kan sulandırıcı ilaçlar, kalp hastalığında kullanılan damar genişletici ilaçlar ve multivitaminler gelmiştir” ifadelerine yer verildi

3 Mayıs 2023 tarihinde gelen ilaçlar:

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu