Sağlık Bakanlığı Covid-19 hatırlatma doz aşılarına devam ediyor

Sağlık Bakanlığı, Covid-19 hatırlatma doz aşılarına devam edildiğini hatırlattı. Sağlık Bakanlığı’ndan yapılan yazılı açıklamada, “Kış aylarına girdiğimiz bu günlerde hatırlatma doz  aşılarınızı yaptırmanız gerektiğini bilginize getirmek ister

Sağlık Bakanlığı, Covid-19 hatırlatma doz aşılarına devam edildiğini hatırlattı.

Sağlık Bakanlığı’ndan yapılan yazılı açıklamada, “Kış aylarına girdiğimiz bu günlerde hatırlatma doz  aşılarınızı yaptırmanız gerektiğini bilginize getirmek isteriz. 12 yaş ve üzeri aşı yaptırmak isteyen tüm vatandaşlarımız Temel Sağlık Hizmetler Dairesi’ne bağlı sağlık merkezlerinde ve hastanelerde aşılarını yaptırabilmektedirler” denildi.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu