PGM deprem bölgesine personel takviyesi yapmaya devam ediyor

Türkiye’de yaşanan deprem felaketi sonrasında, depremden etkilenen şahıslara insani yardım yapmak ve yürütülecek çalışmalarda diğer ekiplere destek olmak amacıyla, Polis Genel Müdürlüğü’nde (PGM) görevli 10 İtfaiye Personeli daha bugün Hatay’a gönde

Türkiye’de yaşanan deprem felaketi sonrasında, depremden etkilenen şahıslara insani yardım yapmak ve yürütülecek çalışmalarda diğer ekiplere destek olmak amacıyla, Polis Genel Müdürlüğü’nde (PGM) görevli 10 İtfaiye Personeli daha bugün Hatay’a gönderildi.

Daha önce deprem bölgesine gönderilen diğer 10 İtfaiye Personeli de, Hatay İlinin Antakya bölgesindeki insani yardım çalışmalarına katkı yapmaya devam ediyor.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu