OTEM’de tüm kursiyerler başarı gösterdi

Başbakan Yardımcılığı, Turizm, Kültür, Gençlik ve Çevre Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, KITOB ve RESBİR arasındaki protokole istinaden Baristalık eğitimini tamamlamış olan kursiyerlere kalfalık belgesi alabilmeleri

Başbakan Yardımcılığı, Turizm, Kültür, Gençlik ve Çevre Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı, Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, KITOB ve RESBİR arasındaki protokole istinaden Baristalık eğitimini tamamlamış olan kursiyerlere kalfalık belgesi alabilmeleri için düzenlenen sınav yapıldı.

Otelcilik Turizm Eğitim Merkezi’nde (OTEM) iki aşamalı yapılan sınavda tüm kursiyer başarılı olurken, kalfalık belgesi alma hak kazandılar.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu