Oğuz: İşbirliği içerisinde çalışacağız

İçişleri Bakanı Dursun Oğuz, Kıbrıs Türk Amme Memurları Sendikası Başkanı Güven Bengihan ve Kıbrıs Türk Kamu Görevlileri Sendikası Başkanı Metin Atan’ı kabul etti. Sendika başkanları cezaevi, İskele Tapu Dairesi ve Lefke Kaymakamlığındaki sorunları Bakan

İçişleri Bakanı Dursun Oğuz, Kıbrıs Türk Amme Memurları Sendikası Başkanı Güven Bengihan ve Kıbrıs Türk Kamu Görevlileri Sendikası
Başkanı Metin Atan’ı kabul etti.

Sendika başkanları cezaevi, İskele Tapu Dairesi ve Lefke Kaymakamlığındaki sorunları Bakan Oğuz’a iletilerek sıkıntıların giderilmesini talep etti.

İçişleri Bakanı Oğuz da mevcut sorunların bilgisinde olduğunu, sorunların çözümü noktasında sendikalarla işbirliği içerisinde çalışacaklarını söyledi.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu