Kıb-Tek Genel Müdürlüğü, ülke genelinde yaşanan elektrik arızalarının dıştan yapılan müdahaleler sonucu meydana geldiğini açıkladı

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu Genel Müdürlüğü, ülke genelinde yaşanan elektrik arızalarının, Kıb-Tek elektrik şebekesine dıştan yapılan müdahaleler sonucu meydana geldiğini açıkladı.

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu Genel Müdürlüğü, ülke genelinde yaşanan elektrik arızalarının, Kıb-Tek elektrik şebekesine dıştan yapılan müdahaleler sonucu meydana geldiğini açıkladı.

Kıb-Tek Genel Müdürlüğü’nden yapılan yazılı açıklamada, elektrik kesintilerinin, Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu Çalışanları Sendikası’nın (El-Sen) eylemde olması ve arızalara müdahale etmemesi nedeniyle yaşandığına dikkat çekilerek, Kıb-Tek Genel Müdürlüğü ve yönetiminin sorunun erken çözülmesi için yoğun bir şekilde uğraş verdiği kaydedildi.

Açıklamada, tüm halktan özür dilendi.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu