Kıb-Tek Genel Müdür Vekili Aydın: Yakıt gemisi en geç Pazartesi gelecek

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu Çalışanları Sendikası Genel Sekreteri Ahmet Tuğcu açıklama yaparak, ülkede yaklaşık 3 günlük yakıtın sınırlanacağını belirtti… KIB-TEK Genel Müdürü Vekili Dalman Aydın, Tuğcu’nun açıklamasını doğrulayarak, yakıt gem

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu Çalışanları Sendikası Genel Sekreteri Ahmet Tuğcu açıklama yaparak, ülkede yaklaşık 3 günlük yakıtın sınırlanacağını belirtti…

KIB-TEK Genel Müdürü Vekili Dalman Aydın, Tuğcu’nun açıklamasını doğrulayarak, yakıt gemisinin hafta içinde yönlendirildiğini söyledi.

‘ye konuşan Aydın, “İkizlerin geleceği güne kadar yoğun yakıt stoğu yok ama yakıtı yetecek şekilde düzenlememizi yaptık. Mevcut yakıt 3 gün daha idare edecek. Gemi en geç Pazartesi günü gelecek. Bu arada, geçen gün elektrik kesintilerinin yakıtlarından kaynaklanmadan, arıza kaynaklı halkımızın bilmesinde de anlatımı var” dedi.

 

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu