İskele ’de Larnaka Şehitler Anıtı önünde tören düzenlendi

21 Aralık Mücadele ve Şehitler Haftası nedeniyle İskele’deki tören de Larnaka Şehitler Anıtı önünde düzenlendi. Larnaka Şehitler anıtı önünde yer alan tören çelenklerin anıta konulmasıyla başladı.

21 Aralık Mücadele ve Şehitler Haftası nedeniyle İskele’deki tören de Larnaka Şehitler Anıtı önünde düzenlendi.

Larnaka Şehitler anıtı önünde yer alan tören çelenklerin anıta konulmasıyla başladı.

Saygı duruşu ve saygı atışının ardından, İstiklal marşı eşliğinde bayraklar göndere çekildi.

Törende günün anlam ve önemine ilişkin konuşmayı Güvenlik Kuvvetleri Komutanlığından Piyade Üsteğmen Mesut Ardıç yaptı.

Rumların Akritas planını gerçekleştirmek için 11 yıl adada katliamlar yaptığını dile getiren Üsteğmen Ardıç, Türk halkının varoluş mücadelesini anlattı ve birçok şehit vererek bugünlere gelindiğini söyledi.

Ardıç, geçmişte yaşananları asla unutmayacaklarını ve unutturmayacaklarını kaydetti.

İskele ’deki tören, şehitler için dua okunmasıyla sona erdi.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu