Hobiydi geçim kaynağı oldu….








Geçitkale’de sakin Derviş Çobanoğlu için, hobi olarak başlayan ahşap oymacılık işi şimdilerde ciddi bir gelir kapısına döndü.
Sipariş üzerine çalıştığını ve ürettiklerini pazarlamakta zorluk çekmediğini anlatan Çobanoğlu, ahşap işinin yanı sıra çöpten topladığı atıl eşyaları da dönüştürerek, yeniden kullanıyor.

Yaptığı ürünlere gösterilen ilgiden son derece memnun olan Çobanoğlu,
sipariş üzerine çalıştığını ifade ediyor.

Ahşap oymacılık işine nasıl başladığını ’ye aktaran Çobanoğlu, siparişüzerine çalıştığını ve ürettiğini pazarlamakta sorun yaşamadığını söyledi.

Çöpten topladığı birçok eşyayı da işleyerek yeniden kullanılır hale
getirdiğini ve sattığını ifade eden Çobanoğlu, böylelikle maliyetleri de
düşürdüğünü ifade etti.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu