Hasan Sadıkoğlu oyunu kullandı

  İskele Belediye Başkanı /UBP İskele Belediye Başkan Adayı Hasan Sadıkoğlu, Yerel Kuruluş Organları Genel Seçimi için oyunu kullanmasına ilişkin seçim bürasu açıklaması aşağıdadır.

İskele Belediye Başkanı /UBP İskele Belediye Başkan Adayı Hasan Sadıkoğlu, Yerel Kuruluş Organları Genel Seçimi için oyunu kullanmasına ilişkin seçim bürasu açıklaması aşağıdadır.

İskele Belediye Başkanı /UBP İskele Belediye Başkan Adayı Hasan Sadıkoğlu, Yerel Kuruluş Organları Genel Seçimi için oyunu kullandı.

Bekirpaşa Lisesi’ndeki 52 numaralı sandıkta oyunu kullanan Sadıkoğlu, İskele’de seçim sürecinin demokratik bir ortamda geçtiğini ifade ederek, seçim sonuçlarının özelde İskele’ye genelde ise ülkeye hayırlı olmasını diledi.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu