Feyzioğlu’ndan Türkiye’deki seçimlere yönelik açıklama: Demokrasi kazandı

Türkiye’nin Lefkoşa Büyükelçisi Metin Feyzioğlu, Türkiye’de bugün gerçekleştirilen seçimlere yönelik yaptığı açıklamada, kaybeden olmadığına işaret ederek, “Seçimler bitti.

Türkiye’nin Lefkoşa Büyükelçisi Metin Feyzioğlu, Türkiye’de bugün gerçekleştirilen seçimlere yönelik yaptığı açıklamada, kaybeden olmadığına işaret ederek, “Seçimler bitti. Kaybedeni yok. Demokrasi, Türkiye kazandı” dedi.

“Çağdaş uygarlık düzeyinin de üzerine çıkacağımız Türkiye Yüzyılı kutlu olsun” diyen Feyzioğlu, seçimleri kazanan Erdoğan’ı da yaptığı paylaşım ile kutladı.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu