Feyzioğlu, Türkiye-KKTC daima el eledir mesajı verdi

Türkiye’nin Lefkoşa Büyükelçisi Metin Feyzioğlu, Başbakan Ünal Üstel’in kendisini ziyaret ettiğini sosyal medya hesabından duyurdu. Feyzioğlu, “Türkiye-KKTC daima el eledir” mesajını verdi.

Türkiye’nin Lefkoşa Büyükelçisi Metin Feyzioğlu, Başbakan Ünal Üstel’in kendisini ziyaret ettiğini sosyal medya hesabından duyurdu.

Feyzioğlu, “Türkiye-KKTC daima el eledir” mesajını verdi.

Feyzioğlu açıklamasının tamamında şu ifadeleri kullandı:

” Başbakan Ünal Üstel’e Büyükelçiliğimize yaptığı nazik ziyaret için teşekkür ederim. Kendileriyle Cumhurbaşkanımızın ziyareti sırasında Kıbrıs Türk halkına müjdelediği projelere ilişkin yol haritasını konuştuk. Planlamaların üzerinden geçtik. Türkiye-KKTC daima el eledir. Aramızdaki hukuk kardeşlik hukukudur.”

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu