Ergenekon-Tirmen anayolu kenarında 4 çöp poşeti ilaç bulundu

  Polis, Ergenekon-Tirmen anayolu kenarındaki bir arazide 4 çöp poşeti ilaç bulunduğunu açıkladı.   Polis Basın Subaylığı’ndan yapılan açıklama şöyle: “Ergenekon-Tirmen Anayolu’nun kenarında bulunan arazi içerisine, kimliği meçhul şahıs/la

Polis, Ergenekon-Tirmen anayolu kenarındaki bir arazide 4 çöp poşeti ilaç bulunduğunu açıkladı.

Polis Basın Subaylığı’ndan yapılan açıklama şöyle:

“Ergenekon-Tirmen Anayolu’nun kenarında bulunan arazi içerisine, kimliği meçhul şahıs/lar tarafından dört çöp poşeti içerisinde atılan ilaçlar, bugün Geçitkale-Serdarlı Belediyesi Ekipleri tarafından bulunarak Polise teslim edilmiştir. Bahse konu ilaçlar emare olarak alınmış olup, soruşturma devam etmektedir.”

PGM/

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu