Dışişleri Bakanı Ertuğruloğlu, Uluslararası Stratejik İletişim Zirvesi’ne katılıyor

Dışişleri Bakanı Tahsin Ertuğruloğlu, Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığınca bu yıl ikincisi düzenlenen Uluslararası Stratejik İletişim Zirvesi’ne (Stratcom Summit) katılıyor.

Dışişleri Bakanı Tahsin Ertuğruloğlu, Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığınca bu yıl ikincisi düzenlenen Uluslararası Stratejik İletişim Zirvesi’ne (Stratcom Summit) katılıyor.

Dışişleri Bakanlığı’ndan yapılan açıklamaya göre, İstanbul TİM Maslak Gösteri Merkezi’nde “Belirsizlik Çağında Stratejik İletişim” temasıyla düzenlenen zirvenin açılışında, TC Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan da video mesaj ile katılımcılara hitap etti.

TC Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanı Fahrettin Altun’un açılış konuşmasıyla başlayan zirvede, 2 gün boyunca 24 ülkeden stratejik iletişim alanında uzman isimler, liderler, akademisyenler, kamu ve özel sektör temsilcileri ile medya profesyonellerinden oluşan 52 konuşmacı yer alıyor.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu