Dağcılık Spor Derneği “Şampiyon Melekler” için yürüdü








Dağcılık Spor Derneği Salamis Harabeleri’nde Şampiyon Melekler anısına kültür yolu ve doğa yürüyüşü gerçekleştirdi.

Yürüyüşe yaklaşık 50 kişilik bir grup katıldı.

Dernek yönetim kurulu üyesi Mustafa Kendir'in rehberliğinde 8 kilometre yüründü ve profesyonel turist rehberi Serap Kanay yürüyüşe katılanlara ören yerleri hakkında bilgi verdi.

Yürüyüşten sonra Gazimağusa Kabristanlığı'na geçildi ve Şampiyon Melekler'in kabirlerine karanfil bırakılarak, dua edildi.

Dernek tarafından kabristanlıkta yapılan açıklamada, Şampiyon Melekler adına yürütülen hukuki sürece tam destek verildiği, maddi olarak da meleklerin anısını yaşatacak olan Şampiyon Melekleri Yaşatma Derneği'ne maddi katkıda bulunulacağı açıklandı.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu