Cumhurbaşkanı Tatar’ın eşi Sibel Tatar, Resim Sergisi’nin açılışını gerçekleştirdi

Cumhurbaşkanı Ersin Tatar’ın eşi Sibel Tatar, TED Kuzey Kıbrıs Koleji’nin düzenlediği “Kültürümüze Sahip Çık” temasıyla yapılan bahar şenliğine katıldı ve Yıl Sonu Resim Sergisi’nin açılışını gerçekleştirdi.

Cumhurbaşkanı Ersin Tatar’ın eşi Sibel Tatar, TED Kuzey Kıbrıs Koleji’nin düzenlediği “Kültürümüze Sahip Çık” temasıyla yapılan bahar şenliğine katıldı ve Yıl Sonu Resim Sergisi’nin açılışını gerçekleştirdi.

Etkinlik kapsamında kurulan stantları gezen Sibel Tatar, ilkokul, ortaokul ve lise öğrencilerinin yıl boyunca yaptığı eserleri inceledi.

Sibel Tatar ayrıca, etkinlikte öğrenci, öğretmen ve velilerle sohbet etti.

Kıbrıs Haberleri

Fuat Oktay Kıbrıs gazileriyle buluştu
GAÜ, üniversite sporlarında ilk üçte yer aldı
Polis örgütünün 62’nci kuruluş yıl dönümü etkinlikleri İskele’de devam etti
Randıman Korosu’ndan Babalar Günü’nde anlamlı ziyaret
Amcaoğlu, 2026 Dünya Budo Kupası şampiyonu kadın sporcuları kabul etti