Cumhurbaşkanı Tatar, 12 yaş erkeklerde Türkiye’de atletizm yüksek atlamada birinci gelen Erdinç İnçay’ı kabul etti

Cumhurbaşkanı Ersin Tatar, 18-19 Temmuz’da İzmir’de düzenlenen “Naili Moran Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda” çoklu branş atletizm yarışmalarında yüksek atlama dalında 12 yaş erkeklerde 1.

Cumhurbaşkanı Ersin Tatar, 18-19 Temmuz’da İzmir’de düzenlenen “Naili Moran Türkiye Atletizm Şampiyonası’nda” çoklu branş atletizm yarışmalarında yüksek atlama dalında 12 yaş erkeklerde 1.59 cm derecesiyle birinci gelen Levent Koleji öğrencisi Erdinç İnçay’ı kabul etti.

Cumhurbaşkanı Ersin Tatar’ın eşi Sibel Tatar’ın da yer aldığı kabulde yaptığı konuşmada Erdinç İnçay’ı, ailesini ve öğretmenlerini tebrik etti.

Sporcu Erdinç İnçay’ın yurtdışında ülkesini temsil ederek, başarı elde etmesinin önemine dikkat çeken Cumhurbaşkanı Tatar, kendisiyle gurur duyduğunu söyledi.

Diyarbakır’da geçen yıl düzenlenen Türkiye İlkokullar Atletizm Yarışları’nda 1.53 cm derecesiyle KKTC rekoru kırarak birinci gelen Erdinç İnçay’ın çok çalışarak kendisini geliştirdiğini anlatan Cumhurbaşkanı Tatar, Erdinç İnçay’ın başarılarının devamını diledi.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu