Çocuklar için “Sağlıkla Sanata Sarıl” sloganıyla atölye çalışması düzenlendi








Sağlık Bakanlığı’nın 3-9 Eylül Halk Sağlığı Haftası dolayısıyla düzenlediği etkinlikler çerçevesinde çocuklara yönelik atölye çalışması düzenlendi.

“Sağlıkla Sanata Sarıl” sloganıyla gerçekleşen atölye çalışması İpek Denizli Sanat Atölyesi’nde yer aldı.

Etkinlikte katılımcılar çeşitli sanatsal aktiviteleri gönüllerince yapma olanağı buldu.

’ye açıklamada bulunan resim öğretmeni ve yaratıcı drama lideri İpek Denizli, sanatsalfaaliyetlerin çocukların gelişimine büyük katkı yaptığına işaret ederek sağlıklı bireyler olmanın vesağlığı korumanın çocukluk yaşlarında öğrenildiğini söyledi.

Etkinliklerle çocuklar da sağlıklı olma ve sağlıklı kalma farkındalığı yaratmak istediğini kaydeden İpek Denizli, etkinliğe katılanlara teşekkür etti.

Kıbrıs Haberleri

26. Uluslararası Mağusa Kültür ve Sanat Festivali başladı
Spor Dairesi Müdürlüğü’nde görev değişimi
Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor