Çeler:Sandığa gidin oyunuzu kullanın

Girne Bağımsız Belediye Başkan adayı Zeki Çeler’in oy kullanmasına ilişkin haberi Seçim Ofisi’nden yayımlandığı şekilde aşağıdadır: ‘Girne Bağımsız Belediye Başkanı Zeki Çeler, Karaoğlanoğlu İlkokulu’nda 104 numaralı sandıkta oyunu kullandı.

Girne Bağımsız Belediye Başkan adayı Zeki Çeler’in oy kullanmasına ilişkin haberi Seçim Ofisi’nden yayımlandığı şekilde aşağıdadır:

‘Girne Bağımsız Belediye Başkanı Zeki Çeler, Karaoğlanoğlu İlkokulu’nda 104 numaralı sandıkta oyunu kullandı.

Zeki Çeler oyunu kullandıktan sonra yaptığı açıklamada, demokrasinin bir parçası olan seçimlerle ilgili herkesin oyunu kullanmasını istedi.

Çeler, Belediye Başkanlığı, Belediye Meclis üyeliği, muhtar ve aza seçimlerinde tüm adaylara başarılar diledi.’

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu