Bay-Swn’in geleneksel 1 Mayıs Pikniği Pınarbaşı’nda yapıldı

Bayrak Radyo Televizyon Kurumu Çalışanları Sendikası (BAY-SEN) 1 Mayıs İşçi Bayramı dolayısıyla piknik düzenledi.     Pınarbaşı’nda gerçekleştirilen pikniğe, Bayrak Radyo Televizyon Kurumu Müdürü Meryem Özkurt, sendika yönetimi ve üyeler katıldı

Bayrak Radyo Televizyon Kurumu Çalışanları Sendikası (BAY-SEN) 1 Mayıs İşçi Bayramı dolayısıyla piknik düzenledi.

Pınarbaşı’nda gerçekleştirilen pikniğe, Bayrak Radyo Televizyon Kurumu Müdürü Meryem Özkurt, sendika yönetimi ve üyeler katıldı.

Geniş bir katılımla gerçekleştirilen piknikte, çalışanları mangal keyfi yapıp sohbet etme ve eğlenme fırsatı buldu.

Kıbrıs Haberleri

Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu
‘Dünya Yoga Günü’ kapsamında Girne’de etkinlik gerçekleştirildi
Fuat Oktay Kıbrıs gazileriyle buluştu
GAÜ, üniversite sporlarında ilk üçte yer aldı