Başbakanlık: Yakıt Teknecik Elektrik Santrali’ne güvenli bir şekilde tahliye edildi

  Başbakanlık, yakıtın, Teknecik Elektrik Santrali’ne güvenli bir şekilde tahliye edildiğini açıkladı Başbakanlıktan yapılan açıklamada Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu’na (Kıb-Tek) bağlı Teknecik Elektrik Santrali’ne 13 Temmuz’da ulaşan gemiden yapılan y

Başbakanlık, yakıtın, Teknecik Elektrik Santrali’ne güvenli bir şekilde tahliye edildiğini açıkladı

Başbakanlıktan yapılan açıklamada Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu’na (Kıb-Tek) bağlı Teknecik Elektrik Santrali’ne 13 Temmuz’da ulaşan gemiden yapılan yakıt tahliyesi, hiçbir sıkıntı yaşanmadan güvenli bir şekilde tamamlandığı belirtildi.

Başbakanlık, gerekli tüm güvenlik önlemleri alınarak Teknecik Elektrik Santrali’ne yapılan yakıt tahliyesinin, hiçbir sıkıntı yaşanmadan tamamlandığını ve tüm yakıtın boşaltıldığını duyurdu.

Kıbrıs Haberleri

26. Uluslararası Mağusa Kültür ve Sanat Festivali başladı
Spor Dairesi Müdürlüğü’nde görev değişimi
Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor