Başbakanlık: Hatay’da 2 kardeşimizin daha naaşına ulaştık

Başbakanlık tarafından yapılan açıklamada Türkiye’de yaşanan deprem felaketinde Hatay’da bulunan ve enkaz altında kalan 2 kardeşimizin daha naaşına ulaştık denildi. Başbakanlık tarafından yapılan açıklama şöyle: ‘Türkiye’de yaşanan deprem felaketind

Başbakanlık tarafından yapılan açıklamada Türkiye’de yaşanan deprem felaketinde Hatay’da bulunan ve enkaz altında kalan 2 kardeşimizin daha naaşına ulaştık denildi.

Başbakanlık tarafından yapılan açıklama şöyle:

Türkiye’de yaşanan deprem felaketinde Hatay’da bulunan ve enkaz altında kalan 2 kardeşimizin daha naaşına ulaşmış bulunuyoruz.

Hayatını kaybedenlere Allah’tan rahmet, halkımıza başsağlığı diliyoruz.

Enkaz arama ve kurtarma çalışmalarımız devam ediyor.

Yaşanan bu kayıplarla Türkiye geneli yaşamını yitiren KKTC vatandaşı sayımız 34’e yükselirken, arama çalışmaları devam eden vatandaş sayımız 14’e inmiştir.’

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu