Başbakan Üstel, TC Cumhurbaşkanı Erdoğan’la telefonda görüştü, bayramını kutladı

Başbakan Ünal Üstel, Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Başbakanlık Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğünden verilen bilgiye göre, görüşmede Türkiye Cumhurbaşkanı Erdoğan, Üstel’in ve Kıbrıs Türk halkının bayra

Başbakan Ünal Üstel, Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi.

Başbakanlık Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğünden verilen bilgiye göre, görüşmede Türkiye Cumhurbaşkanı Erdoğan, Üstel’in ve Kıbrıs Türk halkının bayramını kutladı; KKTC için esenlikler diledi.

Başbakan Üstel de bayram tebriği nedeniyle Erdoğan’a teşekkür ederken, Erdoğan’ın şahsında Anavatan Türkiye’nin Ramazan Bayramı’nın hayırlara vesile olmasını diledi.

Üstel, KKTC’nin dışa açılım süreci ve Azerbaycan’la ilişkilerin daha da gelişmesi için ortaya koyduğu çaba nedeniyle Erdoğan ve Türkiye Cumhuriyeti’ne minnettar olduklarını iletti.

Kıbrıs Haberleri

DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu
‘Dünya Yoga Günü’ kapsamında Girne’de etkinlik gerçekleştirildi