Başbakan Üstel, İskenderun’daki konteyner bölgesinde incelemelerde bulundu

Başbakan Ünal Üstel, Ankara temaslarının ardından Kıbrıs Türk Dayanışma Platformu tarafından imal ettirilip İskenderun’daki ‘Şampiyon Melekler Köyü’ne gönderilen konteyner bölgesinde incelemelerde bulundu.

Başbakan Ünal Üstel, Ankara temaslarının ardından Kıbrıs Türk Dayanışma Platformu tarafından imal ettirilip İskenderun’daki ‘Şampiyon Melekler Köyü’ne gönderilen konteyner bölgesinde incelemelerde bulundu.

Başbakan Üstel, incelemelerinin ardından yaptığı açıklama “gönlümüz, aklımız, kalbimiz Anavatan Türkiye ile birlikte” diyerek, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde acıların paylaşılabilmesi için bir yumruk haline gelindiğini ve seferberlik ilan edildiğini söyledi.

Konteyner bölgesinde yaptığı incelemenin ardından Antakya’ya giden Başbakan Ünal Üstel, buradaki incelemelerinin ardından Adıyaman’a geçecek.

Üstel Adıyaman’da İsias Otel ile ilgili soruşturmanın hangi aşamada olduğu konusunda görüşmeler yapacak.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu