Başbakan Üstel, Girne Polis Müdürlüğü’nü ziyaret etti

Başbakan Ünal Üstel, bugün Girne Polis Müdürlüğü’nü ziyaret etti. Başbakanlıktan yapılan açıklamaya göre, ziyarette Girne Polis Müdürlüğü Şeref Defteri’ni imzalayan Başbakan Üstel, bölgenin durumu hakkında Girne Polis Müdürü Gökay Karagil’den bilgi aldı.

Başbakan Ünal Üstel, bugün Girne Polis Müdürlüğü’nü ziyaret etti.

Başbakanlıktan yapılan açıklamaya göre, ziyarette Girne Polis Müdürlüğü Şeref Defteri’ni imzalayan Başbakan Üstel, bölgenin durumu hakkında Girne Polis Müdürü Gökay Karagil’den bilgi aldı.

Başbakan Üstel yaptığı açıklamada, polis teşkilatının, gece gündüz demeden özverili bir şekilde yaptığı çalışmaların, halkın huzur ve güven içerisinde yaşayabilmesi adına son derece önem arz ettiğini vurguladı.

Üstel, “Bu bağlamda polis teşkilatımıza yapmış oldukları zorlu görevlerinde göstermiş oldukları özverili çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum” dedi.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu