Bakan Arıklı Ankara’da

Türkiye Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun düzenlediği etkinliğe katılmak için Ankara’ya giden Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Türkiye Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz tarafından kabul edildi.

Türkiye Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nun düzenlediği etkinliğe katılmak için Ankara’ya giden Bayındırlık ve Ulaştırma Bakanı Erhan Arıklı, Türkiye Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz tarafından kabul edildi.

Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde yer alan ve yaklaşık yarım saat süren kabulde gündemdeki konulara ilişkin görüş alışverişinde bulunuldu.

Bakan Arıklı, Ankara’da Türkiye Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu’nda “Hep birlikte daha iyi bir internete” temasıyla düzenlenen “Güvenli İnternet Günü” etkinliğine de katıldı.

Türkiye Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu’nun da katıldığı etkinlikte, Uraloğlu ve Arıklı etkinlik alanında oluşturulan standları gezerek bilgi aldılar ve gençlerle fotoğraf çektirdiler.

Kıbrıs Haberleri

DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu
‘Dünya Yoga Günü’ kapsamında Girne’de etkinlik gerçekleştirildi