Aydın: Planlı kesinti yapılmayacak

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek) Genel Müdürü Dalman Aydın, Teknecik’te enerji üretim kapasitesinin 90 Megawatt’a çıkarılması ardından, herhangi bir planlı kesinti yapılmasının düşünülmediğini söyledi.

Kıbrıs Türk Elektrik Kurumu (Kıb-Tek) Genel Müdürü Dalman Aydın, Teknecik’te enerji üretim kapasitesinin 90 Megawatt’a çıkarılması ardından, herhangi bir planlı kesinti yapılmasının düşünülmediğini söyledi.

Konu hakkında muhabirine bilgi veren Aydın, planlı bir kesinti düşünülmediğini, lokal arızalar dışında elektrik kesintisi yapılmayacağını ifade ederek, El-Sen’in lokal arızalara müdahale etmemesi ve bölgeyi emniyete alması sebebiyle bazı bölgelere elektrik enerjisi verilemediğini kaydetti.

Aydın, elektrik enerjisi olmayan bölgelerde kesintilerin kendilerinden kaynaklanmadığını yineledi.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu