Altuğra: Değirmenlik Bölgesi’ne Prefabrik Sağlık Merkezi inşa edilecek

Sağlık Bakanı İzlem Gürçağ Altuğra, Sağlık Bakanlığı ve Değirmenlik Belediyesi ile ortak yürütülen proje kapsamında Değirmenlik Bölgesi’ne prefabrik bir Sağlık Merkezi inşa edileceğini bildiridi.

Sağlık Bakanı İzlem Gürçağ Altuğra, Sağlık Bakanlığı ve Değirmenlik Belediyesi ile ortak yürütülen proje kapsamında Değirmenlik Bölgesi’ne prefabrik bir Sağlık Merkezi inşa edileceğini bildiridi.

Altuğra, yazlılı açıklamasında  Ocak ayı sonunda Değirmenlik’te bulunan  sağlık merkezinin gözle görülür şekilde güvensiz oluğunu tespit ettiklerini kaydederek, sağlık merkezinin boşaltıldığını anımsattı.

İzlem Gürçağ Altuğra, tam donanımlı bir sağlık merkezi tamamlanıncaya kadar bu geçiş sürecinde bölge halkının mağdur olmaması için projenin hayata geçeceğini dile getirdi.

Bakan Altuğra, yaklaşık 250 metrekare  büyüklüğündeki sağlık merkezinin yaklaşık 2 ay içerisinde tamamlanmasını  öngördüklerini de kaydetti.

Kıbrıs Haberleri

Emekliye ayrılan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi
DAÜ sporcusu Ada Kafa, U18 Türkiye Şampiyonu oldu
54.Geleneksel İskele Festivali 26 Haziran’da başlıyor
Karaoğlanoğlu Spor Oyunları ve Deniz Şenliği başlıyor
“Keçenin Yolculuğu” videosu İtalya’da birinci oldu